16 veri frumoase

16 veri frumoase



Am ales sa scriu după ce a trecut ziua mea de naștere,pentru că am avut parte de multe surprize frumoase. Dar nu am de gând să iau fiecare cadou in parte și să arăt ceea ce am primit. E de ajuns să se știe in familie si intre prieteni :)
Au trecut 16 veri de cand minunații mei părinți au primit cel mai frumos cadou: pe mine!❤
Si vreau să le mulțumesc pentru faptul că au ales ca eu să le luminez viața. Și ar mai fi foarte multe lucruri pentru care să le mulțumesc.
Dar astăzi le mulțumesc pentru viață. Pentru tot ceea ce au făcut pentru mine si pentru tot ceea ce vor face in continuare.
Si vă iubesc! Enorm de mult. Chiar dacă nu v-am spus asta foarte des,voi știți cu siguranță că nu există cuvinte care să exprime iubirea pe care v-o port.

Vă mulțumesc si vouă,dragi prieteni,pentru că ați fost și sunteți alaturi de mine indiferent de situație.
Și vă mulțumesc pentru această zi minunată.
Mă bucur că am avut ocazia sa va cunosc și să rămânem prieteni,prin orice probleme am trece.
Toate surprizele s-au ținut lanț in această zi,foarte specială pentru mine.
Urările si ele au fost 'pe bandă rulantă',mulți oameni speciali impărtășindu-și gândurile frumoase,cu mine. 
Prietenii mei minunați nu s-au putut abține fără să imi umple cronologia de poze,mai frumoase,mai urâte,mai ciudate,fiecare după cum a crezut.
Și cu toate cele ce s-au intâmplat pe parcursul zilei,am avut o zi minunată. Iar toate persoanele care s-au gândit la mine,in această zi,pentru mine sunt extraordinare.
Si dacă aceste persoane citesc postarea,să știe că le iubesc enorm de mult!❤

Si aș putea să-mi mulțumesc si mie pentru tot ceea ce am facut,toate deciziile pe care le-am luat,lucrurile bune sau rele pe care le-am facut...mulțumesc mie pentru viața aceasta frumoasă!
16 ani este o vârstă infloritoare,frumoasă,plină de bucurii,o vârstă incă a copilăriei,cel putin pentru mine.
Și am mai imbătrânit cu un an. Vine clasa a 10-a si nici acum nu realizez cat de repede a trecut timpul...Că anul trecut pe vremea asta aflam că sunt boboacă In Colegiul Național I.L.Caragiale.
Ca un vis implinit.S-au ținut in lanț și anul trecut surprizele si veștile bune.

Și am trecut peste 16 veri,mai trec peste 2 si astept sa schimb totul in viață. Odată cu a 18-a vară totul se schimbă.
Pânã atunci,nu rămâne decât să mulțumesc pentru cele 16 veri de care am avut parte sa ma bucur alături de prieteni,familie.

Comentarii