Daca vrei sa faci ceva in viata trebuie sa fii mai puternic decat frica

Tuturor ne este frica.
Mie imi este frica de noi inceputuri.Imi este frica de esec.Am foarte multe lucruri de care imi este frica,dar nu sunt pregatita sa le impartasesc pe toate cu lumea din spatele acestei platforme care imi citeste postarile si poate le apreciaza,poate le detesta,fiecare avand opinie personala.

In primul rand,ce este frica?
Un mecanism de supraviețuire ce apare ca răspunsul unui om la o amenințare concretă, de obicei negativă. Frica este legată de anxietate. Aceasta depinde de persoană și poate varia de la prudență la fobie și paranoia. Ea ține de mai multe stări, printre care grija, anxietatea, teroarea, paranoia, oroare, panică.
Dar,viata ce este?
 Un experiment cosmic, prin care Eu pot sa fiu, sa fac, sa am ceea ce aleg constient (cand sunt in cea mai completa „forma”) sau inconstient (cand sunt in diferite planuri). Este un joc ales la nivel macrocosmic din care consimt sa fac parte si pe care il joc cat pot eu de bine, tinand cont de regulile lui.
Putem fi mai puternici decat frica?

Incercam.Si intr-o zi vom reusi.
Frica.       Viata.
Viata.       Frica.
Frica.       Viata.
Viata.       Frica.
Viata este mai importanta decat frica.

Si daca vrem sa realizam ceva cu adevarat in viata,trebuie sa fim mai puternici decat frica.Sa o invingem.Nu in totalitate,pentru ca,ce-ar mai fi viata fara frica?
Un exemplu din propria experienta are legatura cu sportul pe care l-am practicat timp de aproape 6 ani si despre care am ales sa realizez o postare separata,pe care o puteti citit accesand link-ul urmator: http://revesetdesirs.blogspot.ro/2017/07/prima-dragoste-nu-se-uita-niciodata.html

Inainte de fiecare cursa imi era frica de ceea ce urma sa fac.Daca urma sa castig sau sa pierd.Dar daca imi doream sa castig,expediam frica pe un alt continent,pentru a da tot ceea ce am mai bun din mine si pentru a reusi sa fac ceva in concurusl respectiv.Si concursul respectiv sa ma ajute sa fac ceva in viata.

Dar nu procedez la fel in toate situatiile.In unele situatii aleg sa raman la acelasi nivel cu frica,pe parcurs descoperind ce se afla in spatele fricii si imprietenindu-ma cu ea.
Ce e rau in faptul ca te imprietenesti cu frica? Puteti avea o frumoasa relatie de prietenie.

"Dupa parerea mea,trebuie sa fii mana in mana cu frica,nu sa iti petreci toata viata incercand sa scapi de ea.Trebuie sa o controlezi,nu sa abuzezi de ea" -A.B.
 "Daca incepi sa spui ca iti e frica inainte de ceea ce urmeaza sa faci,nu vei avea sanse sa reusesti.Nu te mai gandi la frica.Este doar un sentiment" -Mami

Revenind,la intoducerea acestei postari.
Vreau sa explic de ce imi este frica de noi inceputuri.De ce imi este frica de esec,sau de ce imi este frica in general.
Cred ca multora dintre noi ne este frica,de exemplu,in clasa a 9-a,sau in primul an de facultate,cand nu cunoastem pe nimeni si totul este diferit.Ne-am dori sa treaca timpul mai greu si sa nu ajungem atat de repede la acel nou inceput.
Anul trecut imi era frica de ceea ce urma sa intampin in clasa a 9-a,dar frica s-a dat batuta,si a plecat la alti elevi,vazand ca nu-i merge treaba cu mine.
O astept peste 3 ani,cand voi merge la facultate.

De ce imi este frica de esec?
Nu putem avea o viata ca la carte,fara sa avem parte de esecuri,certuri,momente grele,pentru ca asa este viata,ca un ghem de evenimente.
Nu cred ca am ales cea mai buna explicatie pentru viata,dar era vorba despre esec.
Esecul este o situatie in viata omului, care rezulta si il determina pe acesta a se raporta, a se compara sau a se confrunta cu :
             * standarde impuse de altii
             * standarde impuse de sine ( persoana in cauza )
             * rezultatul sau rezultatele raportarii, comparatiei sau confruntarii standardelor mai sus aratate
 Pana la urma,tot esuam in viata.O singura data sau de mai multe ori,depinde de persoana.
Cred ca am esuat de cateva ori pana acum,dar in urma acestor esecuri,am ajuns unde sunt acum,luandu-le ca pe niste lectii de viata.

Acestea fiind spuse,poate intr-un viitor apropiat,imi voi schimba parerea despre frica(sau poate nu),voi face ceva pentru a intelege frica.

Comentarii

  1. Interasant ceea ce ai scris. Atâta frică ne cuprinde viața. Și mie mi-e groază de o grămadă de lucruri. Și nu ştiu dacă m-am împrietenit cu vreuna dintre aceste frici

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu știu dacă neapărat mi-am învins toate fricile, dar cred că am învățat să le folosesc pentru a-mi îndeplini scopul și astfel nu le mai simt. Foarte frumos articolul, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Be as simple as you can be; you will be astonished to see how uncomplicated and happy your life can become.
    Un articol foarte bun ! Am cateva propuneri pentru tine,daca doresti ma poti contacta cu ajutorul facebook : https://web.facebook.com/vlad.arts18 .

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult pentru apreciere,orice propunere este bine venită💜

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu