Adevărul despre 'revesetdesirs'



Să incep in primul rând cu numele. Am intrat pe această platformă si mi-am ales un nume autentic: 'devorbăcuofată'
M-am inspirat din cartea De vorbă cu Emma și eram 100% convinsă că numele o să fie apreciat de cititori. Din contră. Deoarece a fost foarte intâlnit. Internetul s-a săturat să mai găsească si altceva asemănător. Toate au ceva in comun. In afara de nume. Înțelegi că stai de vorbă cu o persoană.
Cum eu am avut o dorință arzătoare de a-mi publica prima postare,am ramas la acest nume,destul de incântător,la inceput.
Chiar dacă prima postare făcea referire la mine,la descrierea mea,eram bucuroasă că mi-am facut curajul sa scriu,pe internet.
Pe parcurs,am realizat lipsa de originalitate din blog și m-am pus pe treabă.
Am stat sã-mi înșir ideile până când am ajuns la combinația perfectă:Limba franceză și 'vise și dorințe'.
Si prin blog am pus temeliile viselor si dorințelor mele.
Datorită pasiunii pentru scris,citit,si limba franceză,am ales să scriu pentru public.
Blogul pentru mine este un mic spațiu unde pot sa scriu tot ceea ce mă deranjează,tot ceea ce-mi place si să abordez si multe alte teme. Ah si să mă dezvolt personal.
Această dezvoltare personală a devenit foarte frecventă in viața mea de zi cu zi.
Blogul. Modul de a mă exprima liber.
Fericirea.Relaxarea.
Atunci când am nevoie de o pauza,pentru a mă elibera de gândurile ce imi invăluie mintea,când mi-aș dori relaxare,deschid laptop-ul și accesez platforma blogulului meu si incep să scriu. Degetele fug pe tastaură cu o viteză incontrolabilă fără a realiza cantitatea unei postari.
La inceput nu am avut curaj.
Mi-a fost frică de lume. De păreri proaste. Dar odata si odata știam ca vine vremea să fac și acest pas.
Și începutul anului 2017 a fost momentul potrivit.
După 7 luni in care dau viață cuvintelor,am așteptări mai mari. Vreau să fac cât mai multe cu acest blog. Cu micul meu carnețel.
Adevărul despre oaza mea de relaxare
In spatele acestui blog,mă ascund eu,o persoana de 16 ani,care vede viața diferit. Mai colorată,mai energică.
Și de asta pun cuvintele intr-un mesaj pentru oameni,pentru a-i face si pe ei sã vadă viața diferit. Să o coloreze.
Mare lucru nu am ce să spun despre acest micuț blog,aflat la inceputuri,doar că,îi sunt recunoscătoare unei persoane minunate care m-a indrumat să fac asta. Și uite că,după 7 luni,văd totul diferit. Prin blog realizez că viața o poți vedea in multe moduri. Nu doar in modul in care eu o scriu. Ci și in modul in care voi o citiți.
Când văd cã numărul de vizualizări crește,devin din ce in ce mai fericită.
Și fericirea mea este dată de voi.
Si vreau să vă mulțumesc. Pentru că sunteți minunați. Toți cei care imi citiți postările,si ce le veți citi,să știți că pentru mine sunteti superbi.
Si chiar daca stati ascunși in spatele unui număr,intr-o bună zi,sper să am ocazia să vă cunosc.
Totul reprezintă viața din spatele blogului. Viața mea.
Viața unei fate simple cu vise și dorințe.

Comentarii