O scrisoare deschisă către cea mai buna prietenă:îți mulțumesc că exiști

Dragă cea mai bună prietenă,
Încep cu două cuvinte simple care pentru mine înseamnă foarte mult.
Îți mulțumesc.
Îți mulțumesc pentru fiecare moment in care mi-ai fost alături încă din ziua în care ne-am cunoscut.
Îți mulțumesc că exiști și că ești cea fără de care nu aș mai fi eu. Ești cea care îmi schimbă viața, cea care mă susține mereu, cel mai bun psiholog, mai pe scurt, ești ca o soră pentru mine.
Niciodată nu am avut ocazia să am o prietenie cum acum pot spune cu mândrie că am cu tine.
Nu cred că pot să-ți arăt cât de mult te iubesc și cât de recunoscătoare îți sunt pentru tot ceea ce ai facut. Dar știi că și acel simplu"te iubesc" pe care ți-l spun când îți mănânc biscuiții vine din adâncul sufletului meu, cu cea mai mare sinceritate.
Pot spune că sunt cea mai norocoasă persoană în materie de prieteni. Și dacă întreabă cineva de ce, răspusul este unul clar:pentru că te am pe tine.
Și oricât de aeriane suntem... Sau cât de mult râdem una de alta... Ne completam, iar asta ma face să cred și mai mult în prietenia noastră.
Pentru mine ești una dintre persoanele fără de care nu aș putea să trăiesc. Nu pot să mă stăpânesc dacă nu vorbesc cu tine, chiar dacă nu am nimic să-ți spun,trebuie să vorbesc doar ca să știu că ești acolo, ca ma asculți, că probabil râzi de balivernele pe care le zic sau te gândești la unele chestii pe care le zic.
Sincer, nu mi-aș putea imagina cum ar fi dacă ne-am certa. Cum ar fi să nu mai văd Creața lângă mine în bancă și să știu că nu mai am cui să povestesc tot ce cred eu, toate visele, tot ce fac și ce nu fac, tot ce simt... Ar fi o pierdere de timp să stau să mă mai gândesc la asta, pentru ca sunt 100% sigură că nu va pleca niciodată din dreapta mea această minunată persoană.
Și-mi doresc să fii fericită. Să te știu bine și să pot să-ți spun:" Te iubesc enorm și îți mulțumesc pentru tot".
Să nu te miri dacă mă vei auzi spunând asta cât de des se poate. Meriți tot ceea ce e mai bun și frumos și niciodată sa nu ai parte de lucruri rele. După mine ești perfectă și nu ai de ce sa te îngrijorezi. Toată viața ta e perfecta și asa o sa fie și de acum în colo. Și viața mea e la fel. Pentru ca anumite persoane au un loc special pe care nu-l părăsesc și mă fac fericită.
Uite, hai sa ne gândim la viitor. După ce o să terminăm facultatea de medicină. Cum o sa fie totul? Ne mai vorbim? Ne mai înțelegem? Niciodata nu cred ca voi putea sa nu-ți vorbesc și sa nu ma înțeleg cu tine. Evident știi ca îmi doresc sa mergem la aceeași facultate și sa ne ducem mai departe prietenia asta minunată. Îmi doresc ca ai noștrii copilași sa fie prieteni, sa copilăreasca împreună și sa fie niște copii geniali, la fel ca mamele lor.
Și dacă toate astea pe care mi le imaginez eu, nu se vor întâmpla?
Sa știi ca tot îți voi mulțumi. Pentru ca ai fost acolo atunci când am avut cea mai mare nevoie și ai știut când, cum și ce sa faci și sa zici. Ai fost persoana potrivita la momentul potrivit. Fără îndoială.
Mi-ai făcut zilele de liceu mai frumoase și sper sa mi le faci și în următorii doi ani pe care ii voi petrece mâncându-ți mâncarea, folosindu-ți bateria, facându-ți poze și cerându-ți apă și gumă când mă apucă pe mine. Și râzând de tine și cu tine în momente bune sau mai puțin bune.
Dar poate, până ajungi aici, te întrebi de ce am scris aceasta "scrisoare", nu-i așa?
În primul rând pentru a-ți arăta că mă mândresc că ești prietena mea, pentru a îți mulțumi și pentru a îți demonstra că te iubesc.
În al doilea rând pentru că în gând mi se plimbau prea multe cuvinte și aveam prea multe idei legate de această temă, am avut curajul sa pun pe foaie tot ce am gândit și sa transpun sentimentele în mediul online prin niște cuvinte simple dar extrem de semnificative.
Pentru toate zilele în care ai fost psihologul meu, cea mai buna prietenă, sora, verișoara, creață, îți mulțumesc. Pentru toate gândurile bune, îți mulțumesc. Pentru toate glumele nebune, îți mulțumesc.
Pentru fiecare sfat, îți mulțumesc.
Pentru tot ce ai schimbat, îți mulțumesc.
Ești minunată, nu uita!
Te iubesc.
Cu drag, a ta cea mai buna prietenă!

Comentarii