Dragă mamă...

De mult timp știu că nu mi-am mai înșirat cuvintele pe aici, dar acum este un moment special pe care vreau să-l păstrez aici, printre postari și să-mi aduc aminte de ziua asta și să îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru minunea pe care mi-a dat-o, mama! 7 martie, 8 martie, 9 martie, te iubesc zilnic, in fiecare ora, fiecare minut, fiecare secunda. Cu fiecare clipire, cu fiecare rasuflare, vad toată viața alături de tine și ma bucur ca imi esti aici,alături si vei fi aici pentru totdeauna.
Aceste cuvinte sunt scrise cu gândul la tine, mama, si la toate celelalte mame din lume.
Sunteti femei, sunteti mame, sunteti cele fara de care viata noastra nu ar mai avea sens.

De fiecare dată am ales un titlu sugestiv, acum, am scris exact ceea ce am gândit...
"Draga mama, esti minunata!" Mereu iti spun asta si mereu iti sunt recunoscătoare pentru tot ceea ce faci pentru mine.
Pentru mine esti acasa, esti familie, esti si lacrimi si bucurie, esti si soare dar si ploaie, esti si mama si prietena, esti si femeie si regină.
Nu cred ca exista cuvinte cu care pot realiza comparatii ca bărbații din viața noastră sa inteleaga cat de importante sunt femeile, mamele, iubitele, surorile..
Nu exista mame perfecte, exista doar mame. Pentru mine toate cuvintele de laudă iti sunt adresate tie, tot ceea ce fac, fac cu gândul la tine, si cu gândul că si eu voi fi ca tine, voi fi o femeie, o mama si vreau sa fiu la fel ca tine.
Cuvântul perfect exista in vocabularul tuturor, Dar atunci când apare cuvântul mama, ceva se schimba..mama deja este persoana care te prețuiește ca pe ochii din cap, care te iubește necondiționat, care te crește si care îți este alături cu fiecare pas, cu fiecare bataie a inimii, fiecare lacrima, oftat sau speranță.
Mamă, pentru mine esti totul. Esti cea mai importanta femeie din viața mea.
Și ție îți sunt recunoscătoare fara limite pentru ca mi-ai dat viață si m-ai adus până aici, in momentul in care îți scriu asta si astept sa fie 12 noaptea sa pot considera ca este 8 martie... Nu te iubesc doar de ziua ta sau de 8 martie.. te iubesc in fiecare secunda a vieții mele.
Timpul este trecut să îți mai recit o poezie si să mă bâjbâi la 3 strofe la trei anișori, Dar acum la șapteșpe anișori, îți scriu cele mai frumoase rânduri ca să îți mulțumesc pentru că imi esti mamă.

"Te-aș tatua într-un tablou,
Dar e mult prea mică rama,
Să cuprindă un erou
Mare cum imi ești tu, mama!"

Asta e singura poezie pe care vreau sa ti-o spun, pentru ca deja le știi pe restul și ce farmec mai are să le repet? Cuvintele astea sunt mesajul pe care de multe ori vreau sa ti- l spun dar nu mi gasesc cuvintele necesare, momentele nu sunt de partea mea sau timpul imi strica jocul. Indiferent daca îți recit poezii sau nu, cuvintele: "Te iubesc, mama!" Sunt cele mai sincere si cele mai expresive cuvinte, cu cea mai mare iubire ascunsa in ele.
Și te iubesc zilnic, până în momentul în care viata ne va despărți. Te iubesc până la ultima suflare.
Și ar trebui să apreciem toate femeile din viața noastra..mama, sora, bunica, iubita și toate femeile care au avut o contribuție la ceea ce suntem azi si la ceea ce vom fi maine.
Femeilor, mamelor, va iubim cu fiecare suflare si va multumim pentru tot. Pentru faptul că sunteți mame si sunteti perfecte.
La mulți ani, de 8 martie!❤

Comentarii