Nu renunta la ceea ce iubesti

Din toate partile mi s-a spus sa nu renunt la scris...nu am renuntat..pur si simplu nu aveam nicio idee demna de privirile celorlalti. Oricat de multe postari am scris, nu am avut curajul necesar sa postez nici macar una..le-am tinut ascunse de ochii publicului. 
Si uite-ma acum, am revenit pentru ca, dupa cum se zice, nu renunti niciodata la ceea ce iubesti..si eu nu am prea multe lucruri pe care le iubesc, dar nu renunt la ele, oricat de putine ar fi.
M-am gandit ceva timp la ce as putea scrie si nu voiam sa mi pun viata in aceasta postare dar nici sa fie ceva simplu si monoton care sa nu multumeasca pe  nimeni. 
In perioada in care am lipsit, am trecut prin multe lucruri care pot sa zic ca m-au facut sa ma bucur de viata si sa fiu recunoscatoare ca am reusit sa ajung sa le fac... Am citit mult, am visat, am calatorit(pot sa zic ca m-am indragostit de orasul Cluj), mi-am facut vocea auzita...la Generatia lui John pentru a doua oara....http://revesetdesirs.blogspot.ro/2018/02/despre-renuntare-si-noi-inceputuri.html (aici este link-ul pentru a trece la postarea legata de emisiune)...lucruri simple dar cu care ma mandresc, lucruri speciale pentru mine si pentru cei apropiati.

Imagini pentru Nu renunta la ceea ce iubestiNu cred ca am suficienta inspiratie cat sa mi pun cuvintele frumos in aceasta "scriere" dar am suficienta inspiratie si motivatie cat sa nu renunt la ceea ce iubesc. Si..ce pot sa va spun si voua ca iubesc?
Ei bine, cel mai mult imi iubesc familia si prietenii, si cu siguranta sunt persoanele la care nu voi renunta niciodata...sau eu asa cred ca o sa fie. Viata te joaca pe degete.Azi sunteti prieteni, maine sunteti strainii care nici macar nu va mai salutati cand treceti unul pe langa altul.
Sa nu deviem de la subiect prea mult, si sa va zic ca, cu adevarat iubesc scrisul. Si cum am dezvaluit si acum cateva zile, imi pun gandurile intr-o carte, pe care sper ca intr-o zi voi putea sa o duc la un bun final. Momentan totul este doar o simpla idee care va ramane doar atat.

Uneori simti ca nimic nu merge bine si primul impuls este sa renunti, dar ai destule motive sa nu o faci! Esti o persoana frumoasa, chiar daca ceilalti poate nu vad acest lucru, ai un scop in viata si ar trebui sa te respecti indeajuns de mult pentru a fi constienta de aceste lucruri.

"Unul dintre principalele motive pentru care ar trebui sa nu renunti este ca meriti sa fii fericita.
Gaseste un scop, oricat de mic, si agata-te de el ori de cate ori te simti trista.
Din nefericire, este nevoie de cele mai neplacute situatii pentru a descoperi cat de puternica esti."

In momentul de fata, renuntarea este ca o scapare,ca o usa larg deschisa pentru momentele in care vezi ca viata nu este de partea ta. Sa-ti doresti o viata cu totul si cu totul roz este frumos, sa si ai acea viata este o minune. Si viata e asa, ba frumoasa, ba parsiva, uneori si nenorocita dar sa-i vedem partea buna, ca doar fiecare secunda care se scurge e un fir de nisip ce se scurge din clepsidra. 
Cum sa va zic eu ca vad viata? Momentan o vad frumoasa, ca doar sunt la adolescenta si cam asa trebuie sa o vad, sa nu ma indoiesc de ce poate sa imi ofere si sa o tratez regeste. ca doare viata mea si trebuie sa fie cea mai buna. 
Si iubirea? Iubirea face parte din viata si sunt cam impletite amandoua pentru a duce in final la fericire.

“Nu îți pot promite că va fi mereu totul bine, dar îți pot promite că nu voi renunța atunci când nu va fi”

Si cam asa sta treaba cu renuntatul asta. E simplu. Nu renunti la iubire, fericire si zile senine..ca daca iti gasesti refugiul in bratele renuntarii, viata te va face sa intelegi ca deciziile se regreta..si te va face sa regreti ca ai renuntat. Simplu?

LUPTA MEREU PENTRU CEEA CE TE FACE FERICIT!
..asa cum eu voi lupta pentru dorintele si visurile mele..pentru scris si pentru pasiune...pentru placere si pentru iubire...





Comentarii