Ultima zi de vară

Cum sa incep sa fiu scurt si la obiect cu postarea asta?
Ei bine, e ultima zi de vară si m-am gandit ca merita sa ramana memorată in viata mea, si prin aceasta postare dar și prin toate celelalte momente care au facut si vara asta sa fie specială. Nu asa de speciala pe cat ne doream noi dar a avut si ea farmecul ei..
Vara lui 2018
3 luni in care am râs, am plâns, am călătorit, am iubit, ne-am facut amintiri, ne-am facut prieteni noi, am descoperit multe lucruri noi si frumoase la viata pe care o avem si cel mai important, ne-am bucurat de fiecare clipă din vara asta ca si cum ar fi fost ultima?
De ce am pus "?"
Pentru ca probabil mintea mea încearcă să păcălească faptele cu niste cuvinte de umplutura
Vara asta a fost speciala in felul ei pentru ca am iubit si da o sa iubesc si la toamnă, si la iarna si pana vara viitoare si cât vrea viața sa-mi ofere iubire; am călătorit alături de prieteni, ceea ce a facut aventura si mai frumoasă, am trăit momente speciale alături de familie și în restul timpului m-am antrenat pentru un mare si foarte important maraton de somn, credeati ca sunt vreo sportivă adevarata?
Acum că e pe sfârșite, că e ultima zi de vară, vreau să stau să văd cât de frumos au trecut rapid 3 luni, în care să fim serioși mai mult am lenevit decat sa facem ceva productiv.
Vreau sa înșir cateva momente de neuitat din vara lui 2018 sau mai bine zis, fapte si evenimente speciale..
Sa incep cu cei 17 ani ai mei pe care i-am implinit in mijlocul verii
Și să continui cu escapadele la mare cu familia si cu prietenii
Si sa închei cu iubirea pe care am împărtășit o vara asta cu minunatul meu iubit si cu prietenii mei fara de care azi nu as mai scrie asta pentru că nu as mai avea amintirile de neuitat pe care mi le-am făcut cu ei.
Sincer si daca am avut parte de cele mai frumoase momente din viața mea, acestea nu sunt publicate pentru că suntem cu adevărat fericiți atunci.
Am trecut prin "revistă" cateva zile dintr-o vară plină de speranță și iubire.
Iar e tarziu, mai exact 01:37 noaptea si eu stau si scriu asta. Gandurile mele tarzii isi fac apariția din nou. Promit ca dimineata postez si ca nu ma întind mult cu pălăvrăgitul că nu are rost :)
Sincer, mi se pare totul trist acum...
e atât de liniște...
s-a mai dus încă o vară, încă un an din viaţa mea. A fost atât de caldă, atât de tăcuta, m-a lăsat să sper, apoi a fugit prea repede, încât nici nu am simţit-o. Dar eu mai am o speranță. Poate toamna îmi va aduce tot ceea ce vara m-a lăsat să visez..

Comentarii